• ...
دستورالعمل تهیه فایل برای ارائه مقاله‌ به صورت پوستر
ازکلیه پژوهشگرانی که مقاله آنها به صورت پوستر پذیرفته شده است خواهشمندیم محتوای پوستر خود را با توجه به نکات زیر تهیه نموده و فایل آن را برای کنفرانس ارسال نمایند...
1396/08/30 ادامه مطلب


دستورالعمل تهیه اسلایدها و راهنمای ارائه شفاهی
به منظور رعایت برنامه مشخص شده و هماهنگی در ارائه مقالات شفاهی و پرهیز از هرگونه اشکال احتمالی نظیر بهم ریختگی فونت ها و ... هنگام ارائه، درتهیه اسلایدها نکات زیر را مورد توجه قرار دهید
1396/08/30 ادامه مطلب


هماهنگی جهت اسکان پژوهشگران
با توجه به درخواست پژوهشگران گرامی جهت هماهنگی برای اسکان ، تدارک لازم جهت اسکان دیده شده است
1396/08/21 ادامه مطلب


اطلاعيه ثبت نام کارگاه های آموزشی
دانشجویان و اساتید دانشگاه نجف آباد می توانند بدون ارائه مقاله نیز در کنفرانس و کارگاه های آموزشی شرکت نمایند
1396/08/20 ادامه مطلب


اطلاعیه تمدید مهلت پرداخت هزینه ها
با توجه به درخواست‌ های مکرر پژوهشگران گرامی، اعضای محترم کمیتۀ علمی و اجرایی کنفرانس با درخواست تمدید مهلت پرداخت هزینه ها موافقت نمودند.
1396/08/17 ادامه مطلب


ارتباط با بخش اجرایی و علمی کنفرانس
پژوهشگران محترم می توانند جهت ارتباط بهتر با بخش علمی و اجرایی با تلفن های زیر تماس بگیرند
1396/08/16 ادامه مطلب


  معرفی کنفرانس

بخش خدمات شامل بخش آموزش ، دولت، حمل و نقل بهداشت و سلا‌مت، خرده‌فروشي و عمده‌فروشي، خدمات شخصي و عمومي، ارتباطات راه دور، هتل‌‌ها و رستوران‌ها و... مي‌شود. امروزه بخش خدمات هم در کشورهای توسعه یافته و هم در کشورهای در حال توسعه، در اشتغالزائی و رفع نیازهای جامعه نقش ارزنده ای دارد. علاوه بر این، سهم بخش خدمات در GNP کشورها، بر خلاف بخش تولید، در حال افزایش است ضمن اینکه بخش خدمات، شاهد روند افزایشی بهره وری است.در این رابطه، در ايران از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۵ سهم بخش خدمات از  ۴۵ درصد به ۷۳ درصد رسيده است. مزید بر این، نوآوري در خدمات منجر به رشد و پويايي و اشتغال بیشتر در این بخش در طي سالهای گذشته شده است. در پاسخ به رشد بخش خدمات، توجه موسسات دانشگاهی به مديريت مؤسسه‌هاي خدماتي نيز افزايش يافته است. در این میان، مدیریت استراتژیک در این بخش و جهت دهی به فعایتهای بخش های خدماتی در سطح سازمانی، منطقه ای و ملی از اهمیت شایانی برخوردار است. لیکن، تاکنون برخلاف اهمیت روزافزون بخش خدمات ، توجه کمی به این بخش و مدیریت آن در سطوح پیش گفته، مبذول شده است. از طرفی، برگزاری کنفرانس ها و نشست های علمی فرصتی مناسب جهت آشنايی هرچه بيشتر محققين و دانشجويان با پيشرفت ها و دستاوردهای روزآمد علمی و نيز محملی برای آشنايی آنان با صنعت خدمات و شرکت های مرتبط می باشد. همچنین، برگزاری کنفرانس ها فرصتی بسيار مغتنم برای ارتباط صاحبان صنایع خدماتی با دستاوردهای علمی دانشگاه ايجاد می نمايد. مزید بر این، يکی از راه کارهای برطرف نمودن موانع و مشکلات در راه ارتباط صنعت و دانشگاه برگزاری کنفرانس ها و نشست های علمی می باشد. در راستای نيل به اهداف فوق، گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ، موارد زير را به عنوان اهداف خود از برگزاری کنفرانس ملی " مدیریت راهبردی خدمات" اعلام می نماید:

۱- ایجاد محيطی مناسب جهت ارائه آخرين دستاوردهای مدیران و دانشجويان در صنعت خدمات در سراسر کشور در قالب مقالات و نشست های علمی.

۲- ايجاد بستری مناسب جهت آشنايی دانشجويان و اساتيد دانشگاه های سراسر کشور يا صنايع فعال خدماتی در سطح کشور.

۳- ايجاد ارتباط هرچه بيشتر و فراهم آوردن بستری مناسب برای ايجاد تعاملات علمی و صنعتی پويا.

۴- ارتقاء سطح علمی دانشجويان و شرکت کنندگان در سمينار از طريق برگزاری کارگاه های آموزشی.

۵- ايجاد پويايی و انگيزه مشارکت در فعاليت های علمی دانشجويی برای دانشجويان.

۶- معرفی صنايع خدماتی کشور از طريق برگزاری نمايشگاه های جنبی صنايع خدماتی فعال در سطح ايران.

  محورهای کنفرانس

محورهاي اصلي كنفرانس:

·        رویکردها و مدل­هاي تدوين راهبرد در سازمان­هاي خدماتي

·        تجارت الکترونیک و چالش­های مدیریت راهبردي خدمات

·        راهبردهای رقابتی در سازمان­هاي خدماتي

·        ارزیابی عملکرد در مدیریت راهبردي خدمات

·        کنترل راهبردي در سازمان­هاي خدماتي

·        ائتلاف های راهبردي و مشاركت­ها در سازمان­هاي خدماتي

·        حاکمیت شرکتی در سازمان­هاي خدماتي

·        مدل­هاي كسب و كار در سازمان­هاي خدماتي

·        تفكر راهبردي در خدمات

محورهاي فرعي كنفرانس:

·        مدیریت عمليات و  زنجیره تامین در سازمان­های خدماتی

·        بازاریابی و برند سازی خدمات

·        نواوری و كارآفريني در خدمات

·        ملاحظات اخلاقي و مسئولیت اجتماعی در سازمان­های خدماتی

·        فناوری اطلاعات و خدمات برخط

·        مديريت مالي و سرمايه گذاري در سازمان­هاي خدماتي

·        كاربرد تكنيك­هاي تحقيق در عمليات در خدمات

·        بررسي مسائل انساني در سازمان­هاي خدماتي

·        بهره وري، كيفيت و تعالي سازماني در خدمات

تاریخ های مهم
ارسال مقاله:
تا 22 مهر 1396

اعلام نتايج داوري:
يك ماه پس از ارسال مقاله

تاريخ برگزاري:
7 آذر 1396
دبیرخانه کنفرانس
اصفهان-نجف آباد-دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد-ساختمان مرکزی-طبقه سوم-گروه مشاوران مدیریت خرم




تلفن:09136019372

پنجشنبه 02 آذر ماه 1396

تا همایش ...

004
برگزار کننده
حامیان ویژه
حامیان رسانه ای